Maksu- ja toimitusehdot
BeautyTime Aloe Kosmetologipalvelut
​
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
BeautyTime Aloe Kosmetologipalvelut varaa oikeuden oikaista mahdolliset huomattavat virheet tuotteiden hinnoittelussa ja tuotetietojen syöttämisen yhteydessä tapahtuneet virheet, esimerkiksi hinnoittelemattomia tuotteita 0,00€ emme toimita ollenkaan, vaan jätämme ne käsittelemättä.
​
Tilaaminen
​
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
​
Maksaminen ja maksutavat
​
Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat verkkopankit ja luottokortit - molemmat yhtä turvallisia!
​
Tilaus- ja maksuvahvistus
​
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Sähköposti: info@beautytimealoe.fi
Puhelin: 040 778 0358
​
Toimitustavat ja –kulut
​
Toimitamme kaikki pakettimme Posti.fi välityksellä
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Postipaketti alk. 4,90€ / voit valita ostoskorissa lähimpänä sijaitsevan noutopisteen.
​
Toimitusaika
​
Toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
Pyrimme käsittelemään tilauksesi seuraavana arkipäivänä, yleinen toimitusaika on noin 2-5 arkipäivää.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Mikäli tilaamasi tuote on loppunut varastosta tai tarvitsemme lisätietoja tilaukseesi liittyen, asiakaspalvelumme ottaa yhteyttä ensisijaisesti sähköpostitse.
​
Peruutus ja Palautusehdot
​
BeautyTime Aloe Kosmetologipalvelut verkkokauppa noudattaa Kuluttajasuojalain ehtoja. Verkkokaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja hygienia tai kosmetiikkatuotteita. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleen-myynti kunnossa, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä.
Tulosta aina palautuslomake kun palautat tuotteita, täytä huolellisesti ja laita paketin mukaan.
Lataa palautuslomake tästä: palautuslomake (pdf)
​
Palautettava paketti toimitetaan lähimpään Postin palvelupisteeseen palauttajan toimesta, paketissa tulee olla alkuperäinen pakettikorttimme, jotta Posti osaa palauttaa paketin meille takaisin.
Palautamme rahat tilillesi, vasta kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautetut tuotteet.
​
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Puutteellisten osoitetietojen tai väärän puhelinnumeron vuoksi palautuneista lähetyksistä veloitetaan toimituskulut.
​
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.